Największa plastyczność ludzkiego mózgu przypada na okres do 6 roku życia. W tym czasie ustala się również ostateczna dominacja czynności ruchowych, dlatego tak ważne jest, by ten czas został maksymalnie wykorzystany.

Podczas naszych zajęć dzieci mają okazję kształcić słuch fonematyczny, koordynację ruchową, oraz sprawność fizyczną. Wprowadzamy elementu wychowania słuchowego i wspomagamy proces lateralizacji mózgu. Uczymy w oparciu o teorię stworzoną przez E. Jaques-Dalcroze’a.
Poprzez zabawę prezentujemy pojęcia muzyczne takie jak interwały, metrum, dynamika, artykulacja itp. Nasz program obejmuje również podstawy emisji i impostacji głosu.
Pokazujemy dzieciom bogactwo dźwięków, ich zmienną jakość, koloryt oraz emocje, jakie są w stanie wywołać.

Kształtujemy poczucie wrażliwości i estetyki muzycznej, rozwijamy inteligencję emocjonalną i świadome poczucie własnej wartości.

Przed rozpoczęciem współpracy rzetelnie zapoznajemy się z potrzebami i preferencjami przedszkola. Wdrażamy się w wizję, analizujemy zasady i przekonania panujące w danej placówce. Jest to niezwykle ważne, by zachować spójność  i konsekwencję w całokształcie edukacji, stworzyć atmosferę bezpieczeństwa i nie burzyć wcześniej wypracowanych, dobrych nawyków.

Zajęcia odbywają się 1-2 razy w tygodniu od 15 do 30 minut w zależności od wieku dzieci. W kwestii szczegółów zapraszamy do kontaktu!

  • 0

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *